Marketing | SEO | e-Commerce

Co wybrać: sklep internetowy na własność czy sklep na abonament? Porównanie

Sklep internetowy na własność – Wprowadzenie Wielu przedsiębiorców marzy o otwarciu sklepu internetowego. Wybór pomiędzy posiadaniem sklepu a subskrypcją usługi sklepu jest kluczowy. Ma to bezpośredni wpływ na sukces sklepu internetowego i łatwość jego prowadzenia. W tym artykule skupimy się[…] Czytaj dalej

Sklep na własność

Sklep internetowy na własność – Wprowadzenie

Wielu przedsiębiorców marzy o otwarciu sklepu internetowego. Wybór pomiędzy posiadaniem sklepu a subskrypcją usługi sklepu jest kluczowy. Ma to bezpośredni wpływ na sukces sklepu internetowego i łatwość jego prowadzenia. W tym artykule skupimy się na porównaniu, czy posiadanie sklepu internetowego (tworzenie sklepów internetowych PrestaShop i WooCommerce) jest lepsze niż wykorzystanie sklepu opartego na subskrypcji. Przeanalizujemy kluczowe czynniki za i przeciw.

Tworzenie Sklepów WWW: własny sklep to pełna kontrola

Posiadanie własnego sklepu internetowego, stworzonego przez profesjonalistów to pełna kontrola nad swoim sklepem. Dzięki temu, masz możliwość samodzielnego kształtowania konfiguracji sklepu, jego asortymentu, zarządzania cenami i strategii marketingowej. W przeciwieństwie do sklepu na abonament to własny sklep internetowy pozwala też na elastyczność w implementacji nowych funkcjonalności i dostosowaniach. To pozwala na szybkie reagowanie na zmieniające się trendy rynkowe.

Projektowanie Sklepów Internetowych – inwestycja w stabilność i przyszłość

Otwarcie własnego sklepu internetowego to inwestycja w przyszłość. Każdy sukces, jaki osiągamy, przekłada się na wzrost wartości naszego biznesu online. Dodatkowo, własny sklep internetowy może stać się źródłem stabilnego dochodu na lata. Dzięki profesjonalnemu projektowaniu sklepów internetowych, stworzonemu z myślą o optymalizacji SEO oraz UX, zyskujemy konkurencyjność na rynku e-commerce.

Tworzenie Sklepów PrestaShop i WooCommerce: większa elastyczność i dopasowanie do rynku

Dynamika rynku e-commerce często wymaga szybkich reakcji i adaptacji do zmieniających się trendów. Posiadając własny sklep internetowy, stworzony z wykorzystaniem platform takich jak PrestaShop lub WooCommerce, jesteśmy w stanie:

  • szybko podejmować decyzje,
  • dostosowywać ofertę do bieżących potrzeb klientów,
  • sprawnie wprowadzać niezbędne zmiany.

Poza tym, projektowanie sklepów internetowych z użyciem otwartych platform daje większą swobodę w realizowaniu strategii e-commerce dzięki większej elastyczności.

Koszty związane z posiadaniem własnego sklepu internetowego

Posiadanie własnego sklepu internetowego jest inwestycją, która wymaga poniesienia pewnych kosztów. Koszty te można podzielić na następujące kategorie:

  • Koszt oprogramowania – w przypadku platform open source, takich jak PrestaShop lub WooCommerce, koszt oprogramowania jest zerowy. W przypadku platform zamkniętych źródło, takich jak np. Shopify, koszt oprogramowania może być znaczący.
  • Koszt hostingu – hosting to usługa, która zapewnia miejsce na serwerze dla sklepu internetowego. Koszt hostingu waha się w zależności od firmy hostingowej i wybranego planu.
  • Koszt domeny – domena to adres internetowy sklepu internetowego. Koszt domeny waha się w zależności od rejestratora domen.
  • Koszt integracji z płatnościami i dostawą – w celu umożliwienia klientom dokonywania zakupów w sklepie internetowym, konieczne jest zintegrowanie sklepu z systemami płatności i dostawy. Koszt integracji zależy od wybranych systemów płatności i dostawy.
  • Koszt marketingu – aby pozyskać klientów, konieczne jest prowadzenie działań marketingowych. Koszt marketingu zależy od wybranych kanałów marketingowych.

Podsumowanie

Otwarcie własnego sklepu internetowego, szczególnie przy pomocy profesjonalnych usług w zakresie tworzenia stron internetowych i tworzenia sklepów na platformach takich jak PrestaShop czy WooCommerce, to kluczowy krok dla każdego przedsiębiorcy dążącego do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. W tym artykule przedstawiliśmy argumenty przemawiające za tym, że posiadanie własnego sklepu internetowego jest lepszym rozwiązaniem niż jego wynajmowanie na zasadzie abonamentu.

Korzyści z otwarcia własnego sklepu internetowego:

  • Pełna kontrola nad biznesem online
  • Inwestycja w przyszłość
  • Elastyczność i adaptacja do rynku
  • Profesjonalne tworzenie sklepów internetowych

Te czynniki są kluczowe dla długoterminowego sukcesu w świecie e-commerce. Dlatego warto rozważyć otwarcie własnego sklepu internetowego i zainwestować w przyszłość swojego biznesu online.

Dołącz do nas na:

Picture of Zespół Blackdale

Zespół Blackdale

Regularnie publikujemy artykuły dotyczące zagadnień związanych z eCommerce oraz szeroko pojętym IT. Posiadamy ponad pięcioletnie doświadczenie w realizacji projektów z różnych branż, co wykorzystujemy w codziennej pracy.

Więcej postów autora

Pozostaw komentarz

Szukasz sprawdzonej
agencji e-Commerce?

Zadzwoń do nas:

Polecane artykuły

Pobierz nasz bezpłatny eBook

"Jak przygotować się do budowy strony internetowej?"

Powiązane